Werking

Bent U ook die dagelijkse sleur beu? Verlangt U er naar om na uw dagtaak in een nette woning binnen te komen? U kunt een extra paar handen in uw huishouden gebruiken?
WIJ HELPEN U GRAAG UIT DE NOOD!

Dienstenbedrijf Vit-S staat garant voor een snelle service, schoonmaak en strijk. Kortom, de efficiënte aanpak van uw huishouden!

Onze service

Voor al uw huishoudelijke taken stellen wij graag onze huishoudhulpen ter beschikking. Onze medewerkers getuigen allemaal van de nodige bekwaamheid, discretie, zelfstandigheid en een scherp oog voor organisatie. Vooraleer uw huishoudhulp aan de slag gaat, komt deze persoon eerst bij U langs. Op die manier kunt U met elkaar kennismaken en aangeven wat U precies van uw huishoudhulp verlangt. Wij bieden de garantie dat, behoudens overmacht, telkens dezelfde persoon bij U komt werken. Als klant bepaalt U zelf het gewenste aantal uren huishoudhulp en kunt U ook aangeven welke dagen hierbij uw voorkeur wegdragen.

U dient zelf degelijk materiaal te voorzien waarmee uw huishoudhulp moet werken. De gebruiker overloopt samen met werknemer, vooraleer deze zijn activiteiten begint, de eventuele gevaren ervan (vb natuursteen, inox, parket, aanrechten, keramische materialen enz.) De gebruiker kan de huishoudhulp niet verplichten om oplosmiddelen of niet geëtiketterde producten te gebruiken – bij voorkeur ook geen javel gebruiken.

Hoe inschrijven?

Indien u interesse heeft in onze service, kunt u steeds mailen, telefonisch contact opnemen of vrijblijvend even langskomen op ons kantoor. Wij bieden u graag de nodige informatie over de werking van ons bedrijf en staan altijd klaar om een antwoord te bieden op al uw vragen.

Wanneer u beslist heeft gebruik te maken van onze diensten, nodigen wij u uit voor een gesprek. Zo kunnen wij in onderling overleg op zoek gaan naar het profiel dat optimaal aansluit bij uw wensen.

Om alle misverstanden uit de weg te gaan, sommen wij hier enkele belangrijke punten op:

  • Uw huishoudhulp komt telkens in blokken van 4 uur en dit minimum om de 14 dagen.
  • Indien uw huishoudhulp door ziekte, verlof of een andere reden niet aanwezig kan zijn, kunt u vervanging vragen. Wij kunnen u niet garanderen dat U op dezelfde dag vervanging krijgt, maar wij proberen wel steeds in dezelfde week iemand te sturen
  • Indien uw huishoudhulp op een bepaalde dag niet hoeft te komen, dient U ons en uw poetshulp 10 dagen vooraf hiervan te verwittigen. Als dit niet gebeurt, kunnen wij u een schadevergoeding vragen. U kan maximum 3 maal per jaar uw poetshulp afzeggen.
  • U dient zelf degelijk materiaal te voorzien waarmee uw huishoudhulp moet poetsen
  • De dienstencheques dienen steeds gegeven te worden de dag van de prestaties van uw huishoudhulp. Indien wij bemerken dat u 2 opeenvolgende keren geen dienstencheques hebt afgegeven, kunnen wij u geen hulp meer sturen tot het moment waarop wij de achterstallige cheques in ons bezit hebben.
  • Uw huishoudhulp dient in veilige en optimale omstandigheden te kunnen werken. Zorg voor veilig en degelijk poetsmateriaal.
  • Wij zijn verzekerd voor het geval uw huishoudhulp schade zou aanrichten tijdens het verrichten van de arbeid. Onze verzekeringsmaatschappij beslist autonoom over de aanvaarding van het schade dossier. De vrijstelling (franchise) is steeds ten laste van de klant.
  • Elk schadedossier omvat verplicht een schriftelijk verklaring van de klant en van de werknemer. Bij een schadegeval dient ons kantoor onmiddellijk verwittigd te worden en de schade die ter plaatse vastgesteld te worden.
  • Omwille van veiligheidsredenen vragen wij om huisdieren in aparte ruimte te laten verblijven of buiten te plaatsen.
  • Er wordt een geringe administratiekost gezinshulp aangerekend in functie van de te leveren prestaties.